4 aprilie 2011

Pagina de jurnal.

Este aproape ora 10:30 dimineata,si eu stau molesita in banca mea,desprinsa de realitate.Sunt la scoala si ora este in plina desfasurare dar eu totusi nu sunt acolo.Acum am franceza...o limba frumoasa da nu e de mine...
Din lumea mea,imi aud brusc numele,si vad cum toti isi atintesc ochii asupra mea[ in gandul meu...WTF??]Profesoara ma pune sa citesc nu stiu ce text de la nu stiu ce pagina...ammm incept sa rasfoiesc cartea zapacita si incep a citii balbaindu-ma in cel mai rau mod.Apoi ies la tabla ca si cum m-as duce la spanzurat,nelamurita...pentru ca habar nu aveam ce trebuie sa fac,privesc tabla si incep a scrie niste bazaconii pe acolo.
Aud glasul profesoarei,dar acesta trece prin mine,pentru ca eu inca ma aflu undeva departe,incep sa privesc pierdut pe geam,oftand...si hopaa aud sunetul dulce al clopotelului.[Break time]




Ohh mama zilele astea  sunt asa de plictisitoare...Nu mai vine vacanta odata?M`am saturat de scoala!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu