9 noiembrie 2010

Praf de zana

Este seara si nu pot sa dorm...la un moment dat vad o lumita puternica si aurie la geamul meu.O tot privesc si incerc sa-i disting forma,dar nu pot!Ma pitesc sub plapuma moale si calda si arunc cate un ochi la geam.Tot palpaia slab ca un licurici lipsit de vlaga,dar nici nu apuc bine sa clipesc si observ ca incepe sa se apropie tot mai mult de patul meu,iar la un moment dat...incep sa-i disting forma.
Era ca o papusa cu parul lung si ondulat cu niste obraji albi ca varul, pudrati usor cu o nuanta placuta.Avea buzele micute si carnoase de culoare rosie si un corp firav ce era acoperit de o rochita purpurie de catifea.Era o zana!
Mi se opreste pentru cateva clipe respiratia si incep sa cred ca imi imaginez,dar ea se apropie de mine si ma intreaba:"Ce`ai patit?",ma apuca un fior si ii raspund balbait:"Nu pot sa dorm..."iar ea face cateva semne delicate cu manutele ei mici si toata camera este acoperita cu sclipici.Era asa frumos...parca eram intr-un palat si nu in camera mea banala.
Se aseaza pe umarul meu,si imi zica:"Esti o adevarata visatoare.",iar eu o intreb:"De ce crezi asta?",se uita la mine cu ochi ei micuti ca doua diamante incepe sa rada si zice:"Esti o fata buna",bagata in ceata de raspunsul ei incerc sa o mai intreb ceva,dar raman surprinsa de sclipiciul din camera care incepe sa se miste haotic...si pana sa imi dau seama ea vine langa mine si imi sopteste:"*Asa incepe totul ca intr-un vis...*"

Un comentariu: