28 februarie 2011

Movie : Letters to God.

Astazi nu m-am simtit prea bine asa ca nu am prea stat la liceu...dupa 3 ore de scoala m-am intors acasa mi`am facut niste ceai si ca sa treaca timpul am decis sa ma uit la un film.Dupa cateva minute de cautare eram nehotarata si nu stiam ce film sa aleg.Pana la urma am decis sa ma uit la Letters to God desi la inceput nu m-i s-a parut prea interesant.

Este un film inspirata din fapte reale si este vorba despre un baietel care este bolnav de cancer si ii trimite scrisori lui Dumnezeu in speranta ce el il va ajuta.El il considera pe Dumnezeu ca pe un profesor si prieten caruia ii spune tot ce are pe suflet si se roaga pentru intreaga comunitate din care face parte sa fie sanatoasa si fericita.
Postasul din cartier care traieste o viata tulbure,gaseste in continutul scrisorilor baiatului calea de a-si rezolva problemele si de a`si aduce inapoi baietelul pe care la pierdut din cauza dependentei de alcool .Filmul arata ce efect a avut acest baietel asupra familiei si prietenilor sai,si credinta pura si sincera pe care el o are in Dumnezeu.




Acest film m-a emotionat foarte mult si mi-a adus aminte ca acolo undeva in lume sunt inca multe persoane bolnave de cancer care isi asteapta sfarsitul...Dar noi aveam datoria de a`i ajuta sa treaca peste aceasta situatie grea si de a le oferi iubirea si sprijinul nostru neconditionat.Sa speram impreuna pentru o lume mai buna si mai sanatoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu